close
Spolupráce

8 věcí, bez kterých selžete při prodeji developerského projektu

jak-prodat-nemovitosti

Trh nemovitostí v posledních měsících zamrzl, nejsou zájemci a o kupce nemovitostí je třeba se prát. K úspěchu developerského projektu tedy rozhodně nestačí jen projekt postavit a uvést na trh. Objevte 8 věcí, na které musíte při prodeji developerského projektu rozhodně myslet.

Klíčem k úspěchu je dokonalý prodej

V dnešní obrovské konkurenci nestačí projekt uvést na trh, musíte zároveň předvést nejzajímavější, nejdůvěryhodnější a nejatraktivnější nabídku. K tomu je nutné dokonale zpracovat grafiku projektu, připravit atraktivní marketingový materiál, zařídit bezchybnou propagaci a inzerci (v Čechách i v cizině) a perfektně zvládnout komunikaci a následně samotný prodej. Jen tak máte šanci uspět. Co vše tedy k tomu potřebujete?

1. Vytvořte kompletní grafiku developerského projektu

Součástí developerského projektu by měly být perfektně zpracované brožury, dokumenty, k čemuž patří i brandová grafika. Ideální je proto hned zpočátku nastavit barvy projektu, vytvořit logo, brožurky nebo třeba graficky zpracovat karty pro každou z nemovitostí i potřebné právní nebo reklamní dokumenty. Tím dáte hned každému najevo, že jde o profesionální prvotřídní projekt.

2. Připravte si atraktivní marketingový materiál

Člověk nakupuje očima a u nemovitostí to platí dvojnásob. Alfou a omegou prodeje je tedy nejmodernější a co možná nejatraktivnější prezentační materiál k prodávaným nemovitostem. Jen tak zajistíte, že si vás všimnou, zavolají vám, přijdou se na vaši nemovitost podívat, a nakonec ji třeba i koupí.

Důležité je tedy vytvořit profesionální fotky, záběry z dronu, videoprohlídky, 2D a 3D půdorysy, virtuální 3d prohlídky a v případě, že se projekt teprve staví, tak i fotorealistické vizualizace. Nezapomeňte před tím atraktivně upravit interiéry i exteriéry nemovitostí.

3. Vytvořte projektu webovou stránku

Pro prezentaci a prodej nemovitostí z developerského projektu je ideální vytvořit profesionální webovou stránku. Na ní by pak měly být všechny zásadní prezentační materiály, brožurky i dokumenty. S pomocí této stránky dodáte projektu důvěryhodnost, profesionalitu a zároveň zájemcům přinesete vše potřebné přehledně na jednom místě – ideální pro prodej developerských projektů.

4. Vytvořte pro nemovitost bezchybnou propagaci

Mít nejúžasnější nemovitosti a nejatraktivnější materiál vám není k ničemu, pokud se o nich nedozví všichni potenciální kupci. Právě k tomu slouží propagace developerského projektu a prodávaných nemovitostí. Také díky ní můžete být o krok před konkurencí.

Ideální je vložit inzeráty na všechny velké realitní portály u nás i v blízkém zahraničí. Nezapomeňte také nemovitosti topovat, aby se dostaly vždy do čela vyhledávání.

Neopomeňte samozřejmě ani nejznámější sociální sítě, jako je Facebook, Instagram, Youtube nebo LinkedIn. Také tam propagujte svůj developerský projekt a využívejte i placenou reklamu.

Zanedbat byste neměli také PPC a bannerové kampaně na Google a Seznamu. Také díky nim vás žádný potenciální kupec nepřehlédne a vy s úspěchem rozprodáte všechny nemovitosti.

5. Zásadní je důvěryhodnost projektu

V dnešní době plné podvodů je pro úspěšnost developerského projektu důležitá také jeho důvěryhodnost. Bez ní je pro zájemce koupě třeba ještě rozestavěného projektu často sázkou do loterie, do které nikdo rozumný nepůjde.

Důvěryhodnost lze naštěstí několika způsoby vybudovat. Jde to perfektní a promyšlenou prezentací projektu, sdílením všech podstatných informací, prezentováním již úspěšně dokončených projektů a referencí, prvotřídním zákaznickým servisem, který bude řešit všechny dotazy, nedostatky a problémy, nebo spojením s důvěryhodnými partnery.

6. Důležitý je také bezchybný zákaznický servis

I když už potenciálního kupce zaujmete, ještě nemusí být ruka v rukávě. Další důležitou složkou prodeje nemovitostí je zákaznický servis. Dnes lze již často ke komunikaci online využít i ChatGPT napojený na chat na webu. Samozřejmostí jsou ale také vyškolení prodejci, kteří budou schopni odpovídat rychle a srozumitelně na vše, co může potenciálního kupce zajímat nebo trápit.

7. Bezchybná právní dokumentace

Součástí bezchybného prodeje je též profesionální právní dokumentace na míru, která pokrývá všechny etapy prodeje. Budete potřebovat rezervační smlouvy, smlouvy o smlouvě budoucí, kupní smlouvy nebo třeba předávací protokoly. Pokud pak budete chtít spolupracovat s realitní kanceláří, potřebujete i zprostředkovatelskou smlouvu.

8. Financování pro kupce

Většina nákupu nemovitostí na trhu kupci řeší přes hypotéky. Pro rychlejší prodej nemovitostí je tedy vhodné mít po ruce i finanční poradce, kteří dokáží poradit kupujícím s vyřizováním hypotéky. 

Ideální pak často je, když kupcům doporučíte předvybranou banku s nejvýhodnější nabídkou a té dodáte veškerou dokumentaci k developerskému projektu. Pokud pak kupec u ní zažádá o úvěr, již nebude muset k nemovitosti nic dalšího dokládat. Nejenže tím zlepšíte zákaznický servis, zjednodušíte nákup, ale také celý proces urychlíte.

Nezatěžujte se tím, co může za vás vyřešit lépe někdo jiný

Developerský projekt tedy nestačí jen postavit a uvést na trh, ale pro jeho úspěch se potřebujete obklopit mnoha profesionály z oboru grafiky, fotografie či videa, tvorby webů, realit, online marketingu, inzerce, zákaznického servisu, práva a financí a v neposlední řadě se spojit i s dobrými partnery. Představuje to tedy hodně komunikace, smlouvání a vysvětlování spoustu různým lidem. Naštěstí to jde i jinak

Delux Develop je ideální řešení prodeje developerského projektu

Společnost RE/MAX Delux vytvořil unikátní developerský systém, který umožní lehce a úspěšně prodat nemovitosti z developerského projektu a získat vše již zmíněné v té nejvyšší možné kvalitě. Nemusíte navíc nic složitě komunikovat s mnoha lidmi, ale komunikujete jen se zástupcem realitní kanceláře. Začít pak můžete v jakékoliv fázi projektu.

Co skrze Delux Develop získáte?

  • Kompletní grafiku projektu – Nastavíme vám barvy a vytvoříme logo na míru. Také pro vás vytvoříme brožurky pro standard i nadstandard, karty jednotlivých nemovitosti i reklamní a právní dokumenty – příklad viz ukázkový projekt Delux Develop.
  • Marketingový materiál – Součástí je home staging a následně vyhotovení profesionálních fotografií, videoprohlídky, záběrů natočených z dronu, fotorealistických vizualizací, virtuální 3D prohlídky, 2D a 3D půdorysu apod.
  • Profesionální webovou stránku – Získáte profesionální webovou stránku k prezentaci projektu a prodeji nemovitostí.
  • Profesionální propagaci v ČR i v zahraničí – Součástí služeb je propagace skrze mezinárodní síť RE/MAX, díky které se dostanete mezi kupce 100 zemí světa a nabízet vás bude 145 tisíc makléřů. Samozřejmostí je i propagace vašich nemovitostí na největších realitních portálech na trhu nebo na všech známých sociálních sítích, jako je Facebook, Youtube, Instagram, Twitter, Pinterest, TikTok apod.
  • PPC a bannerové kampaně – Též pro vás připravíme PPC a bannerové kampaně, díky kterým budete vidět na Google a Seznamu.
  • Bezchybná komunikace – Našich více než 40 makléřů se spolu s intuitivním komunikačním systémem Delux Develop a chatu na webu napojeném na AI postará o bezchybnou komunikaci se zákazníky ve všech fázích nákupu.
  • Dodání důvěryhodnosti – Během let na trhu jsme si vybudovali bezvadnou reputaci, o které svědčí trojnásobné ocenění Realitní kancelář regionu roku, průměrné hodnocení 4,9/5 na Google a Firmy.cz a přes 80 video-recenzí. Touto reputací dokážeme zaštítit i váš projekt.  
  • Potřebné právní dokumenty – Naši právníci s evropskou RE/MAX certifikací pro vás připraví všechny potřebné právní dokumenty od zprostředkovatelské smlouvy po kupní smlouvu.
  • Financování developerského projektu – Dokážeme také zařídit financování pro váš projekt i kupce jednotlivých nemovitostí. Lehčí už to být nemůže.

Více jsme o celém systému Delux Develop psali také v brožurce nebo v článku Jak uspět s developerským projektem.

Chcete vědět více o úspěšném prodeji developerského projektu nebo o Delux Develop? Ozvěte se.

The author Martin Novotný

Leave a Response